A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. február 24., péntek

Túró rúdi torta,Brownie alapon ötlet innenCsak a Puffin ad Neked erőt ,


Bár a pöttyös az igazi,de ez is nagyon nagyon finom.Ez a párom születésnapjára készült.  Mondanom sem kell,hogy osztatlan sikert arattam vele.

Hozzávalók:
50 dkg túró,2 dl tejszin,5 dkg cukor,1 citrom reszelt héja,1 Dr Otker zselatin fix.

Brownie-alap 18 cm-es kapcsos tortaformához.

7 dkg étcsoki,én mentásat használtam,
7 dkg vaj
8 dkg cukor
1 tojás
4 dkg liszt

Előmelegitem a sütőt 180 fokra.
A puha vajat habosra keverem a cukorral,majd hozzáadom a tojást végül a lisztet is,jól kikeverem.Legvégén hozzáadom a gőzfőlőt megolvasztott étcsokoládét is,ezzel is jól kikeverem,sütőpapirral bélelt tortaformába öntöm és kb 20 percig sütöm.Ha kész megvárom még ki hül.

Addig a túrót és többi hozzá valókat összekeverem,felét a brownie-ra teritem,meglocsolom olvasztott étcsokival,utána a maradék masszát is ráteritem végül olvasztott  étcsokival leöntöm. piros sziv dekor cukorral megszórom.Hütőbe teszem kb 1 órát.



Nincsenek megjegyzések: