A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. március 23., péntek

Barbecue szósz.


Az Amerikaiak kedvence a barbecue szósz, ami valójában egy mártás,vagy máz..Az igazi BBQ szósz folyékony füsttel készül, Európában az EU betiltotta,mert állitólag rákkeltő.Az Én szószom Spanyol füstös paprikával készült, nagyon kellemes aromája van,ha bent fözött ételeinkhez tesszük megtudjuk bolonditani vele ételeink izét.És nem kell megijedni,nem kell Spanyolországik utazni,hogy betudjuk szerezni., csupán csak Vámház krt, Ázsia Bt-ig menni.

Hozzávalók: 20 dkg süritett paradicsom, 3-4 ek balzsamecet, 1 közepes fej fehér hagyma,  1 dl olivaolaj, 3 ek mustár, 4 ek nádcukor, 2 ek worchester szósz, 3-4 ek füstös paprika, 2 tk só, 2 tk cayenne bors, 2 ek narancs lekvár, 1 ek oregánó, 1 ek kakukkfü, 1 kk frissen reszelt gyömbér.6 gerezd fokhagyma.

Elkészitése:  olivaolajon a hagymát megdinszteltem,hozzáadtam a cukrot, fokhagymát.narancslekvárt,majd a süritett paradicsomot, hozzá öntöttem1 dl vizet,végül a füszereket,és egy 1/4 órát főztem.Ha nem azonnal használjuk fel akkor kis üvegbe rakni,és a hütőben tárólni.


Nincsenek megjegyzések: