A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. március 21., szerda

Cherry-s bazsalikomos paradicsom leves.
Sajtos piritott bagettel.


Nagyon sokáig,ha paradicsom leves került teritékre kizárólag betütésztával volt tálalható.. Miért is? mert kicsi fiam ha csak megkérdeztem,hogy mit főzzek ebédre , anya betütészta leves legyen,nálunk ez jelentette paradicsom levest. Igaz most már felnőtt emberke lett,sőt egy tündéri kislány apukája, a mi Hanna babánk,aki még ugyan mindig szereti a paradicsom levest,de már nem ragaszkodik a régi hagyományokhoz.Tehát ime a recept ahogy most készitem Én.

Hozzávalók: 15 dkg paradicsom püré, 1 csokor bazsalikom,1 dl olivaolaj,2 szál zeller zöld,1 db vöröshagyma közepes,só, bors, 10 dkg sajt,

Elkészitése: A paradicsompürét olivaolajon rozsdabarnára piritottam, zellerrel,bazsalikommal,kockára vágott hagymával.Majd liszttel megszórtam, és 1 liter vizzel felengedtem.Mikor felforrt beletettem a maradék hozzávalókat 30-35 percig főztem.Mikor kész lett a sherryt beleöntöttem,és leszürtem a levest.Bazsalikommal és olivaolajjal diszitettem, piritott sajtos bagettel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: