A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. március 10., szombat

Csokis s mores

Csokis s'mores


Ez maga a tömör élvezet.Minden édesség, és csoki imádónak  ajánlom.Ezt nem lehet megunni.:)Gyerekek kedvence.Nagyon gyorsan elkészül sütni nem tudok,vagy szeretők  is bátran álljanak neki.Mikor megláttam a receptet TücsökBogár-nál  azonnal eldöntöttem,hogy ezt meg kell csinálnom.És mondhatom nagyon jól tettem,ez is kedvenc lett.


Hozzávalók:20 dkg Marshmallows,mályva cukor.10 dkg vaj,1 evő kanál viz,20 dkg étcsoki 10 dkg háztartási keksz.1 marék mogyoró.
Elkészítése:Vizgőz felett egy nagyobb edényben olvasszuk meg  a mályva cukrot 1 kanál vízzel,majd adjuk hozzá a vajat,étcsokit,kekszet,és a mogyorót.Egy 18x25cm tepsit folpack  fóliával kibélelünk,beleöntjük a masszát és egy órára mehet a hütőbe.Aki szeretné még a tetejére is lehet csokoládé mázat tenni,de én már soknak találtam volna,így kihagytam.

Nincsenek megjegyzések: