A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. április 25., szerda

. A mi Hanna babánk, ez a kis videó tavaly nyáron készült egy látogatásunk alkalmával  ide is beteszem , Ti is, had lássátok meg!!  Itt is had  legyen meg  jelszóval.! Josta, és  feketeribizli szüret a kertben, annyira szereti,hogy az hihetetlen , be állt a bokorba ki sem látszódott a csöppségem és csak falta, falta,megdörzsölte a kis kezével a ribizli szemeket megmossuk,közben adtam nekem is a már általa megmosni vélt gyümölcs  szemeket.. Bio termés saját kertben!. Nekem közben az árvácska film részletei peregtek le ,Cinkóczi Zsuzsával az élen:) szerettem ezt a filmet. Ami közös a film és a kis hercegnőm között az a pucér jelenet. Egyszerüen imádom ezt a kis videó felvételt.És várom az idei közös ribizli szüretet,ami már nincs is olyan messze már. És egy kép hiszen van nekem ruhám is ám:)


1 megjegyzés:

krinsz írta...

Nagyon aranyos:)