A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. április 16., hétfő

Fehér kenyér.


Bemutató estét tartottunk,na ,hogy a kenyérdagasztás is szemléltetve legyen, a gép 3 perc alatt bedagasztotta,majd kelesztő tálba raktam.Mindez este 7-kor történt.Lezajlott a bemutató,mire észbe kaptam,hogy nekem a kelesztő tálban van a tésztám,már fél 11-volt .Atya ég gondoltam,na ebből mi fog kisülni.Lesz ami lesz alapon,beraktam az előmelegitett sütőbe,180 fokon sütöttem kb 30percet,majd egy  rácsra tettem,kétszer lespricceltem hideg vizzel.És a kiváncsiságom nem hagyott nyugodni  ,még úgy forrón vágtam is egy szeletet belőle.És saját magamnak is meglepetést okoztam,mert egy ropogós héjú, szuper  laza belü kenyeret sikerült kreálnom még igy is..Amilyen egyszerü,olyan nagyszerü,izre mint állagra is.


Hozzávalók. 50 dkg kenyér liszt,7 g por élesztő,2 tk só,3 dl viz.

Kelesztés után,formázzuk,majd enyhén grizzel megszórt tepsibe tesszük..És mehet az előmelegitett  sütőbe kb 30 percre.

Nincsenek megjegyzések: