A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. április 2., hétfő

Mézes mustáros grillezett tarja,Cheddar sajtszósszal.






Úgy készültem,hogy a kinti grillen fogom elkésziteni vasárnapi ebédünket,de az idő nem kedvezett nekünk.Na se baj gondoltam,igy maradtam a konyhai sütőben való grillezésnél.Igy is szuper lett a végeredmény.


Hozzávalók: 5 szelet tarja,1 fej lilahagyma,2 ek liba zsir,,1 tasak cheddar sajtszósz, 5 szelet házi füstölt húsos szalonna.

Pácoláshoz: 2 ek mustár, 2 ek olivaolaj,1 mk koriánder törve,1 mk kömény,1 mk citrom bors,1 mk cayenne bors,1 kk fokhagyma granulátum,1 kk só.

Elkészitése: A pác hozzávalóit összekevertem,majd egy ecset segitségével a hús mindkét oldálat jól bekentem , libazsirral kikent tepsibe tettem.A sütőt   grill fokozatra kapcsoltam,és a hús mindkét oldalát megpiritottam, kb 15 percig oldalanként.Igy hirtelen szép piros kérget kap a húsunk,de belül remek szaftos marad. Közben a hagymát felszeleteltem,a sajt  szószt kikevertem. Mikor szép piros, kérges lett a hús ,kivettem és minden szeletre raktam hagymát,szalonnát,majd a sajtszószt ráöntöttem,mehetett  vissza a sütőbe még egy 10-15 perce.Medvehagymás pestos rizst készitettem köretnek.

Nincsenek megjegyzések: