A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. április 26., csütörtök

püspökkenyér aszalt vörös áfonyával

Püspökkenyér aszalt vörös áfonyával.


Rengeteg tojásfehérje szokott felhalmozódni nálam.  Sokféle sütit szoktam gyártani belőle,most erre esett a választásom.Nagyon hamar elkészülhetünk vele,akár vendégek fogadására,vagy csak úgy, a délutáni tea mellé is remek választás.

Hozzávalók: 6 tojás fehérje, 12 dkg cukor, csipet só, 17 dkg liszt, 1 csomag  vaniliás cukor,fél citrom reszelt héja, 7 ek olivaolaj.1 tábla ét tortabevonó.5 dkg aszalt vörös áfonya, 3 ek csoki cseppek.

Elkészitése:A tojásfehérjét a cukorral,és a vaniliás cukorral, kemény habbá vertem ,majd az átszitált lisztet, áfonyát,és a csoki cseppeket óvatosan beleforgattam ,a reszelt citromhéjjal együtt.Egy sütőpapirral bélelt őzgerincformába öntöttem a masszát,és élőmelegitett sütőben 180 fokon sütőttem kb 25-30percet.Tü próbáig.
Rácsra tettem,  még ki nem hült , majd csokimázzal  vontam be.


2 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Hmm, igazán finom falat!

Böbe írta...

Lilla tényleg az!Érdemes kipróbálnod:)