A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. április 10., kedd

Tejszines,cukkinis, fusilli tészta.

Kell egy kis könnyü kaja az  ünnepi lakmározás után..Lehet kimondottan vegán is késziteni,Én úgyan most egy kevés csirkemellet is csempésztem bele.De nagyon finom tud lenni a nélkül is..








Hozzávalok: 1/2 kg fusilli tészta,30 dkg cukkini, 30 dkg csirkemell,1 db kápia paprika,vagy lehet Californiait, 1 csokor újhagyma,1 csokor petrezselyem,1/2 dl olivaolaj, 2 dl tejszin, só ,1 mk rózsabors,vegeta,izlés szerint.10dkg cheddar sajt.

Elkészitése: A tésztát sós vizben kifőztem,a kockára vágott csirke mellet, olajon 10 percig piritottam,majd a kockára vágott zöldséget is hozzá adtam,füszereztem,fedő alatt 15 percet pároltam.Majd a tüzről levettem,és a tejszint  egy ek lisztel kikevertem és a raguhoz öntöttem.Összeforraltam,vágott petrezselyemmel megszórtam,végül a kifőtt tésztával összekevertem.Reszelt cheddar sajttal ,mindenki saját maga tányérjában izlés szerint megszórhatja.

2 megjegyzés:

krinsz írta...

Nagyon jól néz ki:)

Böbe írta...

Köszi szépen! És igazán nagyon finom is!