A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. május 29., kedd

Provánszi hagymáslepény.

Provánszi hagymás lepény .




Ezt a receptet Notburgától hoztam,köszönöm innen is. Isteni finom a tésztája,akár még hidegen is,ellenben a pizza tésztáéval. Egy szem pillantás alatt befaltuk.Először, de nem útóljára készítettem az már  tuti.:)

Hozzávalók: 45 dkg liszt, 2 dkg élesztő, 1/4 l viz, 1 tk cukor, 4 fej lilahagyma, 2 fokhagyma gerezd,apróra vágva, 2 ek olivaolaj, 1 ek kakukkfű, apróra vágva, 8 szardella filé,(ezt én kihagytam),helyette 10 dkg fetasajt.12-12 olivabogyó,zöld és fekete, csili paprika,só.

Elkészítése: Élesztőt 1 kanál cukros langyos vízben elkeverni,10 percig állni hagyni.A lisztet megsózzuk és tésztává gyúrjuk,letakarva 35 percig kelesztjük.A hagymát olivabogyot fűszereket üvegesre pároljuk.Majd a már megkelt tésztát, olajjal kikent,és kevés lisztel megszórt tepsire helyezzük.Rárakjuk a dinsztelt hagymát,kockára vágott feta sajtot,én még egy kis piri-piri füszerkevékkel megszórtam a tetejét.Előmelegített sütőben 220 fokon kb 25 percig sütjük. És már íziben szeleteltem is,ideje nem volt kihűlni:)




3 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Nekem is jöhetne egy szeletke...:)

krinsz írta...

Én tök közel lakom...:)

Böbe írta...

Lilla, Krinsz, nyissátok az ablakot!:)