A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. június 19., kedd

Calzone

Calzone


   Szintén ,egy igen kedvelt pizzaféle.Akár ez esti Eb- nézés közbeni vacsira.Ha esetleg még másnapra is     marad,újramelegítve is roppant finom marad a tésztája.





Hozzávalók: 50 dkg liszt, 2 ek joghurt,(én most tejfölt használtam),3 ek olaj, 2 tk só, 1 ek cukor, 2 dl viz, 2 dkg élesztő, 1 tojás a lekenéshez,(izlés szerint,tölteni,kolbász,reszelt sajt,sonka,stb)


Elkészítése: Élesztőt kevés cukros,langyos vízben megfuttatjuk.Majd a liszttel,és többi hozzávalókkal bedagasztjuk a tésztát.Letakarva duplájára kelesztjük.Lisztezett felületre borítjuk,négyfelé vesszük a tésztát,kör alakúra nyújtjuk,és az egyik felébe rakjuk a tölteléket.Másik felét ráhajtjuk,és kézzel igazgatjuk a széleit.Sütőpapirral bélelt tepsire tesszük,itt is hagyjuk,hogy a duplájára keljen.Majd felvert tojással lekenjük,és előmelegített sütőbe tesszük,180fokon sütjük kb 25-30 percig.

5 megjegyzés:

Marcsi írta...

Nálunk is nagy kedvenc a calzone!!!
Nagyon jó a képháttér!!!

trollanyu írta...

Nálunk is:) Azért is szeretem, mert lehet csomagolni is. Milyen hangulatos háttérkép, igazi olaszos:)

Erika írta...

De jó, azt hittem egy olasz étteremajánló lesz, a kép láttán:) Nagyon finom lehet, pizzát gyakran készítek de ilyen calzone-t még nem csináltam.

Böbe írta...

Köszi szépen lányok!

Erika,okvetlen próbáld ki,nem fogod megbánni!:)

Nelli írta...

Annyira szeretjük és milyen régen volt!:-)Most tervbe is veszem!Köszi