A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2012. szeptember 7., péntek

Szakács sapka

Elkészült Hannának a kis kukta sitykája.Mivel tudjuk nem lehet elég korán kezdeni ,a konyha művészet rejtelmeit megismerni,elsajátítani.!Márpedig ő nagyon szeret segédkezni,reméljük ez így is marad.Nahát ehhez még egy kis kedv csinálóként született meg az a kis édes sapi:) Hozzá egy tündéri kis köténykével.Az igazsághoz hozzá tartozik,az ötlet bennem született meg,habár nincsen varrógépem.De aranyos szomszéd asszonyomnak (Erzsikének) viszont igen. Tehát én kiszabtam,,az ő segédletével megvarrtuk,eredetileg a nevet hímezni szerettem volna,de már arra nem volt idő (szülinapra készült) így a hobbi boltban vásároltam vasalható anyagot,amiből kivágtam a betűket.és rávasaltam.Nekem így is nagyon tetszik:)És már alig várom azt a pillanatot,hogy mellettem kuktáskodjon a konyhában  aranyom.Ha kedvet kaptatok hozzá,hogy akár gyerkőcötöknek,vagy párotoknak,vagy éppen saját magatokat meglepjétek vele itt a szabás mintát megtudjátok lesni,és hozzá az útmutatót.Szakácssapka készítése . 
                          Lányok hajrá,munkára fel:)) 

5 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Nagyon édes sapka, remélem, hogy a mi kislányunk is majd így fog szeretni segédkezni mellettem...:)

Unknown írta...

Nagyon klassz sapka :) El tudom képzelni milyen büszkén hordja majd :)

Juditka írta...

Aranyos kis sapek:)

Éva írta...

Nagyon kis tündér ez a sapka! Remélem a "tulajdonosával" is megmutatod?:-)

Böbe írta...

Köszi lányok ,nekem is nagyon tetszett mikor megláttam , egyből aranyomra gondoltam,na neki is kell egy ilyen:)

Lilla. biztosan hiszen tőled is ezt fogja látni:)

Éva ,természetesen fotó is lesz róla és akkor hozom.