A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. május 10., péntek

Anzac keksz ( Australian and New Zealand Army Corps

Az első világháború alatt, nagyon népszerű volt egy skót  zabpehely keksz ausztrál verziója, ugyanis sokáig el állt, így a feleségek a világ másik végén harcoló férfiak után tudták küldeni. Energia dús, életmentő lehet, és mindezek mellett, roppant finom is . Gyerkőcök is imádni fogják. 


Hozzávallók: 15 dkg liszt, 15 dkg zabpehely, 10 dkg cukor, 4 ek kókuszreszelék,  12 dkg vaj, 3 ek méz, 1 tk szódabikarbóna.

Száraz hozzávalókat egy tálban összekevertem, vajat a mézzel közepes lángon összeolvasztottam, majd a száraz keverékre öntöttem. Alaposan összekevertem, végül  a masszából sütőpapírral bélelt tepsire,  egy kávéskanálnyi adagokat tettem.  Ügyeljünk, hogy ne szorosan egymás mellé tegyük a kis halmokat, mert sülés közben  még terebélyesedni fognak.
Érdemes duplázni az adagot, mert nagyon kelendő.Sok sikert, és jó étvágyat kívánok hozzá mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: