A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. június 11., kedd

Csokis palacsinta muffin

 Ritkán szánom rá magamat a palacsinta sütésére,  na nem mintha nem szeretnénk, sőt ! De azt a nehéz olajszagot ami utána terjeng az egész lakásban, na azt nagyon nem szeretem!:))) Kutakodtam más alternatíva után, hogy-hogy is lehetne a szagok elkerülésével finom palacsintát  varázsolnom  az asztalra , trollanyunál itt meg találtam. Köszönjünk szépen, itt is neked! Azt hiszem gyakori vendég lesz az asztalunknál. A megadott mennyiséget én dupláztam, de így is kevéskének bizonyult! Úgy , hogy triplázódni fog a  következő újrázásnál:)))

Hozzávalók:12,5 dkg liszt, 1 tk sütőpor, 1/2 tk szódabikarbóna, pici só, 2 ek cukor, 1,5 dl író,( nálam joghurt) 1 tojás, 2 ek juharszirup,( méz is jó) 2 ek olvasztott vaj, 10 dkg csoki csepp.
 Száraz és a nedves hozzávalókat,  külön - külön kikeverjük, majd egybe öntjük, jól kikeverjük. A muffin sütő mélyedéseit vajjal kikenjünk, háromnegyedig megtöltjük a masszával. Előmelegített sütőben 180 fokon , kb 10 percig sütjük.Eper- rebarba lekvár. -ral öntöttem nyakon tálalásnál. Nekem dupla adagból 11 db lett!
Könnyű ízletes,valóban palacsinta ízzel megálmodott kis muffin-ok lesznek belőle.Jó étvágyat, és sok sikert kívánok hozzá mindenkinek.

2 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Nagyon ötletes, azt hiszem ki fogom próbálni gesztenyelisztből...:)

trollanyu írta...

Na igen, a palacsinta sütés nekem sem a kedvencem, de már fejlődök:) Örülök, hogy elkészítetted és ízlett is nektek:)