A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. június 22., szombat

Rebarbarás krémhab, zabos keksz ágyon.

 Ide meleg oda meleg, az édesség utáni vágyunk olthatatlan! A sütőt bekapcsolni nem igen volt ingerenciám, inkább csak kevertem, kavartam, törtem ( mozsárban a kekszet) és már el is készültem ezzel a finomsággal. Hát ez  egy mennyei finomság,  ha ilyen  a mennyország, én csak oda vágyok:)))



Hozzávalók: 40 dkg rebarbara, egy marék málna, + meggy,  fél rúd vanília kikapart magja, 3 dl tejszín,  1 csomag Győri zabfalatok keksz, ízlés szerint cukor.( én csak 2 ek  használtam hozzá, elegendő volt a tejszín és gyümölcsök édessége)

Rebarbarát   darabokra vágjuk, hozzáadjuk a meggyet, és egy lábosban megpároljuk a cukorral, kb 8 perc alatt. Hozzáadjuk a málnát botmixerrel pürésítjük. A tejszín háromnegyedét elkezdem felverni a vanília rúd kikapart magjával, majd hozzá keverjük  a rebarbarás gyümölcs pépet ( egy kicsit hagyunk a kész desszertünk tetejére is). A maradék tejszínt szintén magában felverjük.  A kekszet mozsárban darabosra törjük, és elkezdjük rétegesen rakni a pohárba, keksz + tejszínhab, gyümölcspép, majd megint tejszínhab.Jól behűtjük, tálalásnál gyümölcs szemekkel, vagy keksz morzsával szórjuk meg a tetejét.








                        Sok sikert, és jó étvágyat kívánok hozzá.


2 megjegyzés:

Elisabeth írta...

Régen voltam már a blogodon látogatni és kommentálni, de azóta sok szép változást látok. Sokat szépitettél a blogodon, és a desszert nagzon guszta és finomnak néz ki. Milyen szép az összeállitása is!

Böbe írta...

Elisabeth nagyon drága vagy, köszönöm szépen,örülők, hogy így látod! Iparkodok szépíteni, csinosítgatni a blogot.Gyere hozzám máskor is! Ja és a desszert nagyon finom volt:))