A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. július 25., csütörtök

Szilvás manna, a legfinomabb



Igen nagy örömmel töltött el, hogy ilyen  nagy népszerűségnek örvendett a sárgabarackos manna süteményem , nemhiába méltó is ez a sütemény a nevéhez.! Most szilvás változatban készült, nagyon sok nyári szilvát, ( piros szilvát) kaptam a szomszédból. (Erzsikétől)  10 kg -ból, dzsemet főztem, gombócba , gyümölcslevesbe  is került, és csak úgy magában is ettük:))
 Recept ugyan az mint a Sárgabarackos manna. , csupán annyit változtatással, hogy 5 ek teljes kiőrlésű tönkölyliszt váltja fel a fehér lisztet.  Negyedelt szilvákat enyhén fahéjjal megszórtam. És egy  20 cm kerek kapcsos tortaformában sütöttem ki.
                    Sok sikert kívánok hozzá mindenkinek

4 megjegyzés:

Kati írta...

De szeretem az ilyen szilvát, hát még ebben a sütiben.

Hankka írta...

Nálunk is elkészült a sütid, őszibarackos verzióban. Nagyon finom, köszönöm a receptet! :) És biztosan finom szilvával is! :)

HajniZoli írta...

Ha manna, az finom is! Most kezdődik a szilvaszezon, kipróbálós.

Elisabeth írta...

Nálunk is van már szép érett szilva, jó kis recept, és finom sütemény!