A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. július 13., szombat

Tejszines -joghurt torta, amaréna meggyel.

 Melegben nem igen  vágyunk , a nehéz süteményekre. Hideg fagylalt, egy jó parfé, vagy egy jó kis könnyű joghurt torta. No igen, ez az ami kell nekem-nekünk. Mert nasi nélkül azért,  nem élet az élet!:-)))

Hozzávalók: 4 dl joghurt, 2 dl tejszín, 4 ek porcukor, 4 ek  Amaréne meggy. , botmixerrel összetörve, darabosra. 1 csomag zselatin fix.

A joghurtot a cukorral, és a zselatin fixszel, kikeverjük, hozzáadjuk a darabosra turmixolt meggyet. A tejszínt felverjük kemény habnak, majd összeforgatjuk a joghurtos, gyümölcsös,  keverékkel. Folpackkal  kibélelünk egy pudingos formát,( vagy több kicsit, mint  most én , ettől olyan rusztikus lesz a tortánk ). És pár órára hűtőszekrénybe tesszük, én fogyasztás előtt, még a fagyasztóba is betettem, kb 10 percre. Tálalás előtt, folpackot eltávolítjuk, tetszőlegesen csurgathatunk még a tetejére gyümölcs szószt, vagy csak amaréne meggyet teszünk köré, ha fokozni szeretnénk az élvezetet.


           Jó étvágyat kívánok.

4 megjegyzés:

Kati írta...

Hú, ez jó lehet:) Én meggyes fagyit készítettem ma:)

Seffer Lilla írta...

Hmmm, nekem is jöhetne egy kis tortácska...:)

trollanyu írta...

Nagyon szorgos vagy, tényleg jó lesz majd télen:) Mi is ilyen könnyed finomságokra vágyunk mostanában:)

Böbe írta...

Köszi lányok!

Kati, az is fini lehet:))

Trollanyu, igyekszem, nem szeretnék úgy járni mint a ( tücsök és a hangya) mesében járt a tücsök koma:))))))