A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2013. augusztus 8., csütörtök

Dinnyés granita.




 De ha nem szeretnénk  flancolni, egyszerűen  jégkása !  Azt hiszem ,hogy most  mindenki csak erre vágyik ebben a  kibírhatatlan hőségben ! ( nem fehér embernek való ez már :)  Dinnye, dinnye, jéghidegen, és jégbehűtőt itókák, na ez az ami kell nekünk.Vagy ahogy Ízes-Mázas a facén felvezette ezt az itókát, ( nagyon szeretem a humorát nézzetek rá az oldalára, olyan élvezettel vezet fel egy -egy ételt-italt , hogy ha nem szereted még akkor is megkívánod !)  Amikor már felforrt az utolsó csepp agyvized is.
Amikor huncut izzadságcseppek viháncolnak a gerinced mentén.
Amikor már sem teraszozni,sem sportolni nincs kedved.
Na akkor fogod a jégcsákányodat (helyett a fagyiskanalat) és kibotorkálsz a hűtőmasinádhoz. Feltéped az ajtaját, magadhoz ragadod a jégbe hűtött nyarat, és mint Sharon Stone az Elemi Ösztönben, ripityára zúzod a jégkásádat. Lehűtött pezsgős-kehelybe kanalazod,mentát varázsolsz a tetejére,és boldogan betántorogsz vele a kanapéra,ahol természetesen nem vár rád a sármos  Michael Douglas . De sebaj, legalább több marad nekem!:))))
Hűha, lehet, hogy tényleg meleg van?

 Hozzávalók: 4 dl víz, 6 ek cukor, sziruppá főzve, majd kihűteni!  4 nagy szelet dinnyét , (lehet sárgadinnye is,) Kimagozva, összeturmixolva botmixerrel, 1 lime levét belefacsarva, és  a sziruppal összekeverve,lapos fagyisdobozva töltve, fagyasztóba tesszük. És aztán elő a jégcsákánnyal lányok, mindent bele ! :-))
                              Egészségetekre!

3 megjegyzés:

Kati írta...

:) Még sosem csináltam ilyet, de a dinnyét esszük ezerrel:)

Hankka írta...

Tényleg jó a felvezetés és üdítő a jégkása! :)

Elisabeth írta...

Én szoktam késziteni a citrom, és a kávé granitát, de még dinnyével nem próbáltam ki.

Nagyon üditő, és szép szine van. A fotóid szuper szépek!