A minőség nem veled született,csak akkor lehetsz a legjobb,ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt. - Gundel Károly...

2017. szeptember 30., szombat

Óriások földjén jártunk...



Kerek-erdő közepén! Pezseg a vérem  az erdő után...♡ főleg gombaszezon idején. Két hete a kispesti piacon roskadásig volt a kofák asztala megrakva eme finomsággal,   4000 Ft kértek  az Őzláb gomba kilójáért. Első hallásra talán soknak tűnik ez az ár, de én tudom  kell is menni  érte eleget. De mivel enni is imádjuk, nem csak szedni, így vettem 4 db kisebb kalapot ,  Isteni ebédünk volt belőle. Na de most szombaton a piacjárásom után  végre beszabadultam a vasadi erdőbe én is  egy kis gombaszedésre. Ugráltam, kúsztam , másztam, örömömben, itt is, ott is, amott is, csak őzlábgombát láttam. Hatalmas volt a zsákmány, meg a munka vele otthon is . De örömöm határtalan, hiszen én szedtem, " ingyen " volt! Került a fagyasztóba , bepanírozva, télen de jó is lesz♥ és szomszédasszonyomat is megajándékoztam vele.






És ugyan ebben az időben, az én gyönyörűséges Hannám  is az erdőt járta Bonoval és apácskával. Nagyon ügyes ebben is, mint minden másban.  Közben  telcsin jött az üzenet és a kép a szerzeményükről, (mondjuk ezt pont  Krajci szedte) . Én is vissza üzi, kép küldés , Mama sem tétlenkedik, teli van a kosárkája ám.








Nincsenek megjegyzések: